Cobertures i tarifes del servei de suport tècnic

Descripció

El servei de suport tècnic de Dimensis està dissenyat per garantir el bon funcionament dels recursos.

Serveis gratuïts
Serveis de pagament

– Assistència en cas d’incidència als serveis de Dimensis
– Manteniment i actualització d’aplicacions dels servidors de Dimensis
– Consultes sobre la configuració específica de programari a Dimensis: IspManager, Apache, PHP, MySql, Exim, Dovecot, SSL, etc.
– Instal·lació o revisió de certificats SSL de Dimensis
– Consultes tècniques sobre recursos contractats, dades d’accés, etc.
– Informació bàsica sobre incidències, alertes de seguretat, tasques de manteniment, etc.

– Informe detallat sobre incidències i auditories de seguretat
– Revisió i eliminació de IP/domini de llistes negres antispam o reputació
– Optimització i personalització de programari
– Serveis de monitorització específics
– Revisió o programació personalitzada de mòduls, scripts, comandaments, etc.
– Actualitzacions de programari als dispositius personals
– Revisió d’errors i actualització de programari instal·lat pels clients (pàgines web, etc.)

 

Estan expressament exclosos del servei de suport gratuït, l’assistència o recuperació dels recursos del client en els següents casos:

utilització incorrecta o manteniment deficient dels recursos per part de l’usuari
vulnerabilitats o mal funcionament dels scripts o programari instal·lats per l’usuari
atacs externs, localitzats directament contra l’usuari (i no es tracti d’un atac generalitzat a la totalitat del servidor).
bloqueig de correu des de llistes negres, sobre un domini/IP allotjat a servidors virtuals/dedicats (excepte quan es tracti d’un servidor d’allotjament administrat per Dimensis).

En aquests casos, és responsabilitat del client vetllar per la seguretat dels seus recursos, implementant les actualitzacions de seguretat, sistemes de protecció o recuperació sobre el programari i continguts instal·lats i administrats per l’usuari.

En el cas que la utilització incorrecta o il·legal dels recursos instal·lats pel client o tercers, derivi en un requeriment judicial d’actuació per part de Dimensis (per interrompre el servei o facilitar dades específiques dels registres logs), el cost de les gestions serà reclamat al client propietari dels recursos.

Pel que fa a l’assistència i manteniment del programari preinstal·lat per Dimensis (sistema operatiu, Apache, MySql, PhpMyAdmin, Dovecot, Exim, RoundCube, etc.), la responsabilitat de Dimensis recaurà sobre la realització de les actualitzacions recomanades, la configuració bàsica de les diferents eines, així com la revisió periòdica de la seguretat dels recursos.

Tarifes dels serveis d’intervenció tècnica
Administració de servidors (jornada laboral) 40 euros / hora
Administració de servidors (en horari nocturn o festiu) 50 euros / hora
Programació WEB (html, php, python, mysql) 30 euros / hora
Serveis EMAIL (pop3, smtp, imap, antispam) 30 euros / hora
Recuperació de continguts BACKUP 25 euros / hora