A partir del proper 1 d’agost de 2007, la comunicació amb els diferents departaments de Dimensis es realitzarà de forma escrita i es regularà per mitjà d’un sistema de formularis de suport que faciliten la realització de consultes i el seguiment del procés de resolució d’incidències.

El nou sistema està basat en una potent eina de control de consultes i incidències que genera un tiquet d’assistència a la base de dades de suport tècnic. El client rep una confirmació per escrit de la recepció i un número d’identificació pel seguiment. Un cop resolta la consulta o incidència, el client rep un nou correu informatiu.

Amb el nou sistema el client s’estalvia l’enviament de correus electrònics, la realització de trucades telefòniques, etc. i podrà consultar fàcilment i des de qualsevol ubicació l’estat de les seves consultes o incidències.

Este sitio web utiliza cookies para ofrecerle una mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para el uso de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra Política de Cookies. Si lo desea puede consultar nuestra Política de Protección de Datos.

ACEPTAR
Aviso de cookies